Morsning Korsning

Äntligwen vaken och tillbaka efter en långpromenix med hunden. Idag var han riktigt busig! Han ville leka av sig i trädgården efteråt, så där är han nu. Och dörren öppen så det blir svin kallt inne...hms:P

Ska börja med att äta frukost. Är fruktansvärt hungrig! O sen måste ja ta medecinen, för det glömde jag tydligen igår.. oooops!

Bror har sista matchen 3 idag, så han kommer väl hem nångång ikväll. Pappa slutar nog runt 3 tror jag så han är väl hemma fyra. Får ju massa egentid:) Skönt!

Nyår är lite av ett frågetecken fortfarande. Men det blir mindre. Frågetecknet alltså..:P

Snuvan försvinner inte. Det var väl ett jäkla piss de med. USch. Vill inte vara snuvig. Hes kan jag vara, men inte snuvig. Fast när man har ont i halsen får man inte pussas så då får ju snuvigheten 1 poäng. Fast o andra sidan, vem skulle jag pussa. Så jag tar tillbaka poänget och ger det till halsen.

Kärlek! Snuva och knepiga tankegångar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0