magsjuk...

Japp. Har legat magsjuk sen i lördags natt.. Vilket helvete!
Idag är första dan jag får behälla vätska, men jag har så ONT i hela kroppen! Allt värker. Vatten och Proviva blåbärsdryck har jag druckit och peppar peppar så går det bra! Har inte vågat mig på nåt mer. Ska i alla fall börja med potatismos.. Sen!
Hoppas bara att ja inte smittat resten av familjen. Då finns ju risken att dom ligger sjuka på julafton, o de vill ja INTE!

Idag händer det inte mycket. Ska ducha (e på tiden) och kanske göra mig lite potatismos senare. Magen behöver, men jag vet inte om jag vågar. Ne de blir bara att kurera mig idag!

Ska ju egentligen jobba i morgon, men i och med att jag jobbar med mat är det 48 timmar från det att man har tillfrisknat till att man FÅR jobba. Vilket betyder att ja inte får jobba i morgon. Ja hade nog inte orkat i alla fall, men så dit ska ja ringa o säga det med. Jävla skit.

O så måste ja handla 2 julklappar till. När ska ja göra det då? Måste åka in i morgon. Usch! ja ja, det får lösa sig:)

Nu blir det en varm varm dusch!


Kärlek och hopp om att ni alla slipper bli sjuka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0