"I never be the same"

Sjuk. Japp blev hemma idag. Har ont i kroppen, här hängig, har ingen ork alls! Druckit litervis med te och sprungit på toa däremellan. Ätit lite frukost i alla fall o tar matlådan till lunch. Blir inge jobb i morgon heller. Ja vill, men att jobba heldag i ett kök, själv hela eftermiddagen tror jag inte att jag klarar av när jag är hängig. Risken att jag glömmer bort allt är rätt så stor. Vilket är synd. Hoppas bara att jag kryar på mig och kan jobba i veckan om dom ringer efter mig.

Va ute en stund. Skulle gå och hämta posten, men det hade inte kommit någon. Tog med mig kameran så det blev lite kort:)


Snön bara vräker ner!


Nyponsbuskensblad feat. snön


Urrig


Mitt sovrums fönster från vägen

Tycker du att det är viktigt att gifta sig? Frågan ställdes nyss på "Fredagsflörten" i Christer i P3.
Jag har aldrig haft nån sån flickdröm, som jag tror (har ingen aning egentligen) att många tjejre har som små. Att man går ner för altaret, klänningen, maten, blommorna och allt som hör till...
Jag har ingen aning om vad jag skulle ha för klänning, maten kan jag nog fixa rätt lätt. Den kan jag se framför mig:P Som det matvrak jag är....
Men själva bröllopet är inget jag sett. För mig kvittar det nog. Visst, det skulle säkert vara kul, men inte ett måste. Man kanske ändrar inställning, men jag tror att jag kan vara kär och lycklig ändå (när det väl kommer). Fast det skulle vara bröllopsresan då. Att få åka på bröllopsresa skulle ja kunna göra. Då ska jag åka försaklass;)

Men om jag väl skulle ha ett bröllop. Undra hur det skulle se ut. Jag skulle nog vara någon annan stan än i kyrkan. Ute, men tänk om det regnar? Men nog inte inne i kyrkan. O aningen ska man slå på stort eller bara ha nåt litet. Som att gifta sig hemma i trädgården (om man har en sådan). Bjuda in alla nära och kära på mat och överraska alla med att gifta sig. Det skulle ju vara lite kul. Inte så dyrt heller om man har "knytis". O köpa nån vit klänning på HM eller så.. De skulle nog vara lite jag...

Men om det blir det här pampiga. Undra om man orkar med det? Och att vara så fin. Va dyrt! Fast att vara så vacker som jag var på balen i våras, fast vackrare. De skulle va underbart! Men ja vet inte.

Det återstår att se. Men ett frieri skulle ju va kul att uppleva i alla fall;) Men det ligger långt borta. Man måste ju trots allt ha en man först!;)

Kärlek i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0