halstabletter-te-dusch-mat-bio-mys

Har precis ätit frukost. Sitter o behandlar halsen genom o suga på en halstablett:)
Har nyss pratat med Anna, blir övernattning hos henne i natt efter bion och så blir det släkt bak i morgon med hennes släkt:) Ska bli riktigt kul.

Ska nog med mamma in till stan nu på dan o kolla runt lite:) Fick ju pengar igår så nu e jag rik ett tag till, ne men jag ska nog lägga undan lite till mellandagsrean  o så eventuella resor.. vi får se, men några lappar får gömma sig i garderoben;)

Känner mig bättre idag i alla fall. Var nog bra att vara hemma som igår och få krya på sig ordentligt, så jag slapp o bli geneom sjuk!

Ska kolla vilken film jag o Anna ska på ikväll. Blir den sena bion i alla fall... Nån som vet nån bra?


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0