Dan före doppare dan!

Snart. Snart är det jul!

Gick upp tidigt i morse och var super hungrig! Fick i mig lite Proviva och en matsked risgrynsgröt. Sen bar det iväg till
Tuna Park och köpa dom 2 sista julklapparna. Satt sedan med bror och väntade på att mammsen skulle bli klar med sitt:) Hittade en as god dricka. Wall hette märket. Var bra för ämnesomsättningen och kroppens återuppbyggnad. Säkert för efter träning, men efter dom här dagarna så har min mage tränat stenhårt!
Hittade sen en extra julklapp som jag egentligen inte skulle köpa men kunde inte låta bli!:)

Har slagit in alla julklappar nu. Dom sista, burit in granen och pyntat lite:) Blir snålt med pyntning i år. Känns inte riktigt som jul, så de e väl därför. Men ja vill vill vill!:)

I morgonkväll så lägger jag upp en lista på vad jag fått. En början i alla fall. Blir mer jul när jag kommer till Västerås.

Ikväll blir det lugnt, Blir nog tidigt i sängs, i och med att ja inte spelar Bingolotto o de inte går nåt bra på TV så blir de nog så...

Åhh vad jag ser fram emot morgondagen! Har 2 Boom´s att släppa. 2 toppen saker som jag vet att jag kommer få:) 1 som jag redan fått och en som jag på ett sätt oxå redan vet men inte så specifikt:P
Ni får en klarhet i det i morgon!:)

Nu blir det värma vetevärmaren, plocka undan på bordet för att duka och sedan äte, eller nåt, o sen slänga mig i soffan o mysa o lyssna på julmusik. Känner mig inte på topp, vilket är trist, för ja har en känsla av att annars hade huset sprängts av jul:D

Kärlek! Och GOD JUL!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0