dan före dan före dan före dan före dopparedagen

Vart de rätt?:S:P

Kan bara skriva det nu innan jag börjar. Jag har en vän, hon heter Tove och är som en syster för mig. Vi kallar varann systrar osv. Min storasyster jag aldrig haft:P Hon är 35 har familj, barn o allt de där. Så när ja skriver syster så är det henne jag menar. Inte min riktiga, men den som ja skulle vilja ha:)

Så syster kom hit igår. Hon och Hugo. Vi plockade med ljus vilket var jätte kul o sedan hängde ja med henne hem. Vi lämnade Hugo hemma o drog till Tuna Park o shoppade lite julklappar till barnen och brorsbarnen.
Sen åkte vi runt o handlade lite allt möjligt, o sen käkade vi. Kom då på att ja åt ingen lunch igår.
Kan de bero på att jag käkade massa ischoklad?;)

Vi kollade på film på kvällen "Tim Burtons The Nightmear Before Christmas". Aldrig sett den men va riktigt bra:)
Ingen barnfilm direkt fast den är tecknad.

Hälsade även på deras nya tillskott Sessan (kanin) och sedan sov ja i Emelies rum i och med att hon inte kommer förrens runt jul:)

Blev väckt halv 8 i morse av Hugo som tyckte att de va dags för mig o gå upp^^ Men jag är glad att ja inte gick upp när han vaknmade halv 5!!!

Sen kollade vi film o så somnade ja på soffan en halvtimme eller så.

Heidi och Ville kom förbi. Va ett tag sen så de va kul:) Träffade bror på stan och åkte hem med mamma.
Nu käkar ja lunch o sen får vi se. Har köttbullar att göra och plocka undan i rummet och tvätta. Denna jävla tvätt som aldrig tar slut!

Har oxå fått världens bästa julklapp^^ Ni får veta senare vad det blir:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0