"Breathing Your Love"

Nu är alla trehundrafyrtio lussebullar klara:) Skulle bara vara 300 men jag lyckades klämma ur 40 till ur degen.
Ja ja erkänner, endel blev lite små, men det får dom ta;)

Gjorde även några vanliga bullar av lussebullsdegen, med mandelmassa och kanel (tror Sandra prata om det förut) och riktigt gott vart de:)

Nu ska jag koka pasta och äta tillsammans med pesto och tomater (om det finns, annars får det bli soltorkade) och nåt mer kanske jag kan trolla fram. Massa vitlök i alla fall så jag inte bli sjuk, i och med att jag har haft ont i halsen ett par dagar.

Är super trött och har MASSA knutar i min rygg. Måste göra lite övningar. Och simma! Gud vad jag saknar att simma! Det kan jag göra varje dag! Nästan i alla fall;)

Ne nu blir det mat.. Hungrig!

Kärlek! (nu är jag tillbaka där ialla fall;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0