Liten varning för känsliga.

Jobbdag 7-16 igår, men gick hem redan 11.30. Illamåendet som följt mig hela graviditeten slog tillbaka igår nåt fruktansvärt! Har peppar peppar sluppit det på ett par veckor, i alla fall att få upp det sen kan jag gått och mått illa, men det har jag vant mig med, men igår gick det bara inte. Så jag körde öppningen, men sedan var det kört! Är så tacksam för mina arbetskamraters förståelse! Dom är fantastiska!
Så idag är jag uppe ännu tidigare och äter frukost och ska försöka få ordning på dagen innan jobbet!
Och i eftermiddag blir det att vila en stund när jag kommer hem. Det ser jag fram emot!

Imorgon jobbar jag 15-24 och ska träffa BM klockan 11. Har kommit upp lite frågor som jag ska ta upp så det känns toppen!

Nu blir det påklädning och pepptalka min mage för dagen!



/Toppsy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0