Wish me luck!

Valborg igår. En annan jobbade ju. Började 18 och slutade 01. Lagom länge och lagom lugnt. Så det funkade toppen! J var redan hemma och sov när jag kom hem. Men jag tror inte jag somnade förens frammåt 3 tiden. Har svårt att sova på en gång när man jobbat. Behöver lite tid att varva ner.

Idag har det inte hänt mycket för världen. Har börjat lite smått här hemma och städa igen inför morgondagen då min familj kommer och firar mig i efterskott:) Ska röja undan det sista och börja förbereda för maten imorgon. Ska bli så kul!:D

Har hittat ett jobb som jag ska söka på måndag! Och jag är så himla sugen på det! Lagt ner otroligt mycket tid på att allt ska bli bra så jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att jag snart kommer börja jobba där:) Ska hålla alla tummar och tår! Skulle vara så skönt att kunna bidra mer hemma än vad jag gör. Blir ju inte så mycket pengar med extra jobben...

Vi har ju äntligen fått hem bokhyllan som jag tjatat om så länge! Underbart! Och nu blev mer problemet vad jag ska fylla den med?! Böcker och sådan är redan klart, men sen funderar jag på att köpa korgar/boxar på IKEA och stoppa i facken. Så det ser lite mer ordningssamt ut:) Det ska jag roa mig med idag efter plockningen är gjort.
Lämnar såklart lite till J med. Det behöver han;)

Nu blir det en frukt och vatten då jag har lite ont i huvet och sedan kör jag:D



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0