inte ett moln...

så långt ögat kan nå... Underbart med all denna sol! Fantastiskt!

Igår kom min familj över och grattade mig. Fick mycket smått och gott:)
Tvättmaskinen var äntligen med och den kunde inte ha kommit mer lägligt! Tvättiderna lyser med sin frånvaro i källaren sen 2 barnfamiljer med 3 ungar var flyttat in! Vi hade ju bara tänkt använda tvättmaskinen här uppe i nödfall, för att det ska kosta så lite som möjligt för oss, men jag tror att den här veckan får vara ett undantag! Man måste ju som sagt ha kläder att ta på sig;)
Så tvättmaskinen kom som sagt, fick blommor, pengar, presentkort på TheBodyShop och på Panduro, fick ett armband, lite smått och gott till hemmet:) Jag är super nöjd med mina födelsedagsfirande:)
Massa blommor rikare, lite pengarrikare, och mycket kärlek rikare:)

Idag ska jag iväg och söka ett jobb hade jag tänkt. Ska ta det efter lunch tänkte jag så jag hinner duscha, äta och klä på mig. Det här jobbet hoppas jag en himla massa på! Tror det skulle passa min pefekt! SÅ nu blir det alla tummar och tår hållna från och med idag tills jag får reda på något från dom:) Usch vad spänd jag kommer vara!

Nu blir der frukost för hela slanten!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0