torsdag

Blev en lång skön preomenad med M idag. Vi var ute i lite mer än 1 timme. Så otroligt skönt! Lagom mycket vind och grader. Var helt skakis i benen när vi kom hem. Känns skönt att man börjar jobba med kroppen igen. Den har varit stilla på tok för länge! Vi har nya mål nu;)
Ska försöka få ner promenad vägen till 40 min, men det går nog inte att uppnå förrens det har blivit barmark. Blev endel pulsande och glidande på isfläckarna. Men så skönt efteråt. Behövdes mot min mensvärk dessutom:)

Sen fick vi got mat på J´s jobb. MUMS! Och S nybakta blåbärsmuffins:) Vilken lyxig dag.

Kom hem och skickade iväg lite CV:n och slappnade av lite. Har precis lagat mat och ätit. Fläskfile och stekta grönsaker. Vart riktigt gott:)


Ikväll ska jag försöka lägga mig i skaplig tid. Ska jobba 11-15 imorgon. Sen blir det jobb 11-17 på lördag. Skönt att få in lite extra i alla fall! Behövs den här månaden:)

Nu blir det lite TV gluttande innan det är dags för att gå och lägga sig!


Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0