Underbar helg i Örebro!

Vi kom hem igår runt 5 tror jag det var. Blev soffläge hela kvällen. Somnade en sväng på soffan men hade inte några problem med att somna på kvällen ändå:) Skönt!
Det har varit fullt ös hela helgen, men det har gått riktigt bra! Jätte bra föreläsningar om tandvården för hjärtsjuka barn osv. Toppen bra!
Dagen har börjat bra:) Solen skiner så fantastiskt! Och jag funderar över vad jag ska göra idag. Plocka ihop den rena tvätten och sedan ta en skön dusch:)
Någon som vill hitta på något idag?

Ikväll ska jag och J över till gamla boendet och fixa det sista innan vi kan lämna det helt bakom oss och fokusera på nuet och framtiden:) Ska bli skönt att helt komma in i en nya fas i livet. Det känns bra att veta att det är han och jag och att vi jobbar mot samma mål:)

Är lite sugen på IKEA:) Kanske blir i morgon när jag ska dit på annat ärende:) Skulle eventuellt fika med S och M i morgon med:) Tjejsnack sitter aldrig fel:)

Dags att börja fundera på vad det ska bli för mat idag. Lax till lunch kanske? Är lite sugen på potatis mos också. Kanske ska ta och göra lite potatismos:) MUMS! Japp det blir det...


Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0