Silvertejp

Japp. Polon behöver lagas med SILVERTEJP! Varför gå till en bilverkstad? Jo för att det skulle kosta mer för mig att laga den än vad jag skulle få för den om jag skulle sälja den. Kanske kan få en 1000 lapp för den, om jag har tur. Den är så rostskadad så då skulle allt behövas bytas om den ska funka.
Jag råkade igår när jag backade köra in i en liten trästolpe som stod vid vägen. Jag kollade ju bakåt, duktig som man är, men inte frammåt. Bra jobbat Chris! Så den ska tejpas lite. Bilen går precis som förut så det är inga problem. Mer att den är lite trasig. Men med lite silvertejp löser sig allt. Eller?
Så när BMW:n är såld så lägger vi undan dom pengarna, och tar lite från skattepengarna jag och J får tillbaka och köper oss en bättre bil:) Polon ska inte besiktigast förrens i höst, så jag hinner skrota den innan de och köpa ny:)

Idag blev det att luncha med M på Berget. Trevligt värre. Sen hem en sväng och sedan iväg och handla med en annan M. Blev lite påskmat inhandlad och ett hemligt påskägg till J som han ska få på påskafton. Självklart ska han få leta efter det:) Klart blir det lite godis i:)

Köpte födelsedagspresent till mammsen för ett par dagar sen. Hon fyllde ju redan den 19:e, men vart bortrest så vi ska fira henne på måndag tillsammans med min moster hemma hos mamma och A. Jätte mysigt. Funderar sarkt på att sova kvar, men vi får väl se. Brorsan behövde åka hem på måndagen då han skulle på kryssning på tisdag. Så vi får väl se om han tar bilen själv, eller om han ska åka med oss ut till dom. SKulle inte bli någon påskmat i alla fall.... Skönt:)

Imorgon blir det jobb i Fiskbutiken. Börjar vid 8 så jag ska upp 6(!!!) var längesedan jag gick upp så tidigt. Under skoltiden var det varje dag, men sen jag flyttade hemmifrån har jag blivit en nattuggla! Usch! Jag som vill vara både morgon och kvällsmänniska...

Så snart. Väldigt snart blir det sängen. Kommer säkert dröja 1 timme till innan jag går och lägger mig, men jag får helt enkelt skylla mig själv! Ser fram emot i morgon i alla fall. Ska bli kul:)

 

 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: julia

sv; åh tack så mycket!:)

&tack för senast förresten! ;)

2010-04-01 @ 23:23:31
URL: http://terrorstad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0