Program

Det blev en promenad idag med. Ca 40 min trots det hala underlaget! Otroligt skönt. Och så varmt när man väl är ute och knallar.
Ska försöka hoppa i säng tidigare ikväll än igår för att orka upp tidigt i morgon och ta en promenad då med. Börjar komma in i det nu igen. Så skönt!
Rotade fram vågen och den var inte min vän så nu är det skärpning igen.

Fick en god kvällsmat: Bönsallad med stekt kyckling och creame fraiche, MUMS!

Precis kollat klart på Familjen Annorlunda. Sista programmet och jag hoppas på en uppföljning till hösten eller till nästa vår. Kul och se hur man kan få ihop det. Samma med Jon, Kate & 8 barn. Förstå att ha 6 barn i trotsåldern + två lite större som ska ha en himla massa uppmärksamhet! USCH! Nej jag röstar på 3. Det låter toppen. Bara övertyga J om att skaffa 2 mer än han vill:P

Nu är det dags för Svenska Hollywoodfruar. Längtar!

Och vad är Petra Mede för show?! Kan man bli mer patetisk?! Där är en till brud som vill ha mer och mer uppmärksamhet!



Kärlek så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0