Planer

Nya planer för morgondagen.

Den kommer att starta för min del klockan 03.45. Då ska jag upp för att hinna äta lite frukost och packa en liten matsäck till bil trippen. Ska skjutsa Mamma och A till Arlanda. Dom ska checka in senast 07.00.
Jag fick i alla fall sova i bilen på väg upp:)

Sen ska jag hem, när det är vet jag inte. Men vi 10 ska jag vara på AF och vara där 1 timme.

Sen hem och antagligen plocka undan den rena tvätten och sedan gå upp till torget till 13.30 och möta A och hämta E. Sen ska vi antingen till lekparken eller hem, beroende på om hon har ätit eller inte:)

17.30 kommer M och hämtar E för att jag ska börja jobba vid 18.00.

Snacka om att jag kommer sova gott i morgon natt:)

Nu blir det soffläge till 03.45:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0