Motivations dagen!

Ska snart dricka en kopp te som står och drar till sig. Gott!
Sedan blir det en lång promenad med M. SKa bli riktigt skönt. Känner att min kropp kräver det av mig!:)
Blivit lovade Blåbärsmuffins efter promenaden. Mys!

Det gick bra igår på mässan. Blev av med lite CV:n och det kändes bra:)
Ska sätta mig i eftermiddag och skicka ut lite flera, hittade ett par jobb igår som jag ska kolla upp lite mer:)



Vad mycket man växer och ändra i ett förhållande. På ett för mig positivt sätt. Jag är betydligt mer ansvarsfull än vad jag trodde att jag skulle vara. Känns bra och veta vart man står. Jag är säker i min roll som flickvän och sambo. Kan man säga så, så att folk förstår vad man menar? Jag trivs i alla fall i mitt liv, och tror att jag gör ett bra "jobb" som flickvän:)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0