Grådaskig dag!

Vaknade för en lite stund sedan. J har gått till jobbet och jag sitter i morgonrock och kollar på Nyhetsmorgon. Precis som när jag var mindre och jag och mamma kollade på det innan vi åkte till jobb och skola:) MYS!
Ska snart hoppa in i duschen och försöka reda ut håret som verkar vara en enda tovboll! Spännande.
Sen ska jag vika in den torra tvätten så slipper den hänga i hela lägenheten:)

Vid 1 ska jag ut till M och A för att se efter Ebba medans dom jobbar. Vi får se om vi blir kvar på landet hela dagen, eller om vi tar en tur till staden och hitta på något där. Känns ju skönt att jag har Colten för den är ju betydligt säkrare än Polon.
Är det bara jag som blir extra nojjig när jag kör barn i bilen. Riktigt små barn alltså?
Jag kör alltid under hastighetsbegränsningen, och är jätte försiktig! Ja det ska nog gå bra:)

Undra vad vi ska hitta på? Leklandet i stan är ju stängt! Stenby 4H Gård är stängt. Parken Zoo är stängt.
Vi får väl kolla på änderna i parken;)

Kameran ska jag leta fram tills dess med! Vill ju ta kort!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad bra då :)

2010-03-18 @ 10:03:07
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0