E-legitimation

Japp. Skaffade nyss e-legitimation för att redan nu kunna se vad jag ska få tillbaka på skatten.
Det vart en väldigt positiv överraskning! Så jag är mer än glad just nu:)

Gick ganska bra på mötet i Västerås idag. Hann ju även med en sväng förbi IKEA! Underbart.
Köpte en torkställning till hemmet. Torkskåpet som vi har i tvättstugan är inge vidare, utan vi får alltid hänga upp det en gång till när vi har tagit upp det där nerifrån. Och det är ju inte så himla kul att ha kläder hänga på alla möbler och dörrar i lägenheten så, en praktisk torkställning som du kan fälla ihop och den blir hur smal som helst tyckte jag kunde passa bra. Och det gjorde de!
Handlade även en duschdraperistång så vi slipper skvätta ner hela sovrummet med vatten när vi duschar. Sen blev det lite smått och gott. Lite krukor, ljus och servetter så klart:)

Träffade efter mötet min bästa vän J! Det var på tok för längesen vi sågs, och han är en vän jag alltid kommer att ha vid min sida, och det älskar jag honom för!
Vi åkte och handlade en sväng och sedan snackade massa skit! Underbart!

Sen bar det av hem och till Bowlinghallen med ena jobbet. Och gissa vem som vann? Med 265 poäng dessutom!:) Jag hade flyt ikväll!:) Sen blev det mat och massa skitsnack! Trevligt!

J ligger och sover men jag var tvungen att fixa e-legitimationen för jag var för nyfiken för att kunna sova utan att veta vad jag skulle få;)

Så nu ska jag också dra mig mot sängen.

Imorgon är det möte på AF och sedan lämna tillbaka mammas bil så att M kan åka och hämta dom imorgon på Arlanda. Det tar verkligen emot att byta bil. nu har man ju blivit så bortskämd med en varm skön bil!:(
Så det första jag kommer göra när jag får fast jobb det är att köpa mig en riktigt bil!:)
Det svär jag på!:)


Natti Natti!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0