23/3

Snart bär det av till S med M. Vi ska fika och snacka skit. Ska bli härligt:)
Sen bär det av tilll Västerås för ett möte och sedan träffa min bästa vän J:) Var längesedan vi sågs, så det ska bli kul. Kanske hinner in en sväng på IKEA med:)

Letade som en tok i morse efter min plattång... Hittade jag den? Nej!
Så självklart var den kvar på hotellet vi bodde på i Örebro! Suck! Det skulle kosta 180 kr om dom skickade tillbaka den, ska se om någon av mina vänner där kan åka förbi och hämta den så kan aj ta den på något styrelsemöte eller så:) Skulle vara smidigare. Det tar ju i och för sig längre tid och få den, men någon katastrof kan det ju inte ara.. Eller?:O:P

Är lite pirrig inför mötet, men tror nog att det ska gå bra. Med ett leende går allt!


Nu ska jag försöka komma underfund med vad jag ska ha för kläder på mig. Men man ska ju ta något man är bekväm i och som är snyggt, så det slutar nog bra trots allt!



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0