13.33

Har precis fått lite mat i magen. Korvgottis med mos och bönor. Helt okej:)
Varit nere och bokat tvättstuga till eftermiddagen/kvällen så jag får lite rena kläder till helgen:)

Imorgon ska jag jobba 18--> men innan det blir det barnvakteri åt E. Hennes mamma och pappa jobbar så då får hon komma till Torshälla och leka lite:) Samma visa på torsdag:) Så nu ska jag brainstorma på lite lekar till i morgon. Är det lika fint som idag blir det en sväng till någon lekpark. Frågan är bara vilken? Har inte så stor pejl på vart det finns i T-hälla...

Blidde ingen promenad idag. Känner mig lite off så idag vill jag bara vara hemma.
Men hoppas på nya tag i morgon. Fick ett sms från AF om att jag ska vara där i morgon, men inte vart, eller varför? Har inte fått något brev på posten heller så jag få ta och ringa och se vad dom vill.

Nu ska jag flytta rumpan ett par cm åt vänster för att måla naglarna.. Fila och putsa:)
Vardagslyx!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0