1 vecka.

Är så himla dålig med uppdateringar men det är så mycket annat jag vill göra och måste göra.

Sommaren är här på riktigt. Jag har tigit mitt första dopp och lyckats blivit sjuk, så nu sitter jag och väntar på samtal och ska försöka flörta till mig lite host medicin. Skulle ju vara trevligt att sova på nätterna, eller?

Ska jobba i helgen. Midsommar. Hader verkligen velat vara ute hos mamma och A, men i och med att jag jobbar å lite som jag gör så måste jag ta allt jag blir erbjuden. Sån´t är livet!

Blev inringd på en interjuvigår. Inget jobb jag sökt utan dom hade fått tag på mitt CV så det var riktigt kul. Förväntar mig inget i och med att jag inte sökt något, men det var kul att dom hörde av sig i alla fall! Och det var ett toppen jobb, så oavsett vem som får det så är den personen lyckligt lottad:)



Nu ringer doktorn!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0