1 månad

Inte på 1 månad har jag varit inne här. Och inte kan jag påstå att jag saknat det en massa heller.

Jag och J har det toppen i lägenheten och med varandra. Vi växer bättre och bättre tillsammans med kompromisser för ett eget liv tillsammans! Och det känns fantastiskt! Han ligger just nu sjuk, så jag pysslar och donar så gott det går. Antingen magsjuka eller matförgiftning... Vet inte riktigt, och inte han heller, så jag skurar toan varje gång jag behöver gå på den och håller mig på avstånd, utifall att. Ska nog sova på soffan i natt, för jag har ingen lust att bli sjuk!

Vi har varit med om endel den senaste tiden. Det första riktigt jobba i vårat förhållande, som vi klarade riktigt bra, vilket känns tryggt inför framtiden!

J jobbar numera även extra på ett ställe i stan och såklart fortfarande heltid på sitt andra jobb. Han är duktigt och motiverad och väldigt uppskattad av människor runt omkring och det är så roligt för honom!

Jag jobbar lite extra och ska till ett nytt ställe på fredag och prata om eventuella timmar även där. Så det är kul, men i längden väldigt frustrerande! Så jag försöker komma underfund med vad jag kan tänka mig att göra i framtiden. Jag kanske är så illa tvungen att jag behöver plugga, trots att jag inte vill just nu. Men vad ska man göra? Sitta hemma och rulla tummarna dagarna i ända går ju inte...

Det sista pillet håller på och fixas i lägenheten, sen är det bara ommålningen kvar! Det känns fantastiskt! Och vi trivs så bra (förutom att det är så förbannat lyhört, och att grannarna ÄLSKAR att festa dagarna i ända)...

Jag kör fortfarande med GI och har nu gått ner 9 kilo! Det känns toppen och det var inte förrens för ett par kilo sen som jag började se skillnad! Men det är fortfarande en bra bit kvar, men åt rätt håll är jag allt!:)
Ska bli skönt när jag är under 10 strecket för då är jag även under det magiska tiotalet x ... ;)

Skatteåterbäringen har även den kommit, och försvunnit;) Mycket planer men många andra hål att stoppa det i:P
Men vad tusan! Fixa det som är måsten INNAN man gör roligheter för det;) Roligt kan man ha även utan massor med pengar:)

Sjuk har jag även varit. Magen krånglade i fredags - måndags så det blev ett besök på akuten i lördags. Dock hittade dom inget, men tyckte jag skulle komma tillbaka på söndagen, men icke. Den räven gick inte. NU känns det betydligt bättre... Så vad det var har jag ingen aning om...

Blivit nattuggla har jag med. Men tillåter mig inte att sova längre än till 9 i alla fall. Då brukar J gått till jobbet så då passar jag på så jag hinner få lite dag:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0