Sunrise

Har varit uppe sen 6.30. Riktigt skönt! Solen har varit framme ända sedan småtimmarna. Underbart med sommar. Och skönt när man kan ha balkongdörren öppen (som är på norrsidan) så har man inte gassande sol på morgonen, utan den här sköna svala/ljumma sommarkvällen! Underbart!
Blir lika fint i helgen som förra helgen. Trist att man ska behöva jobba då då, men vad gör man inte:)
Förhoppningsvis slutar jag runt 3 dom här dagarna med! Skulle ju vara toppen!
Ikväll ska vi i alla fall åka och bada jag och låne hunden Viggo:) Han älskar att bada. Sist vi var iväg i V-ås och gjorde det låg han i 30 min!

J och viggo ligger och sover i sängen. Vi har varit ute på en morgon promenad och ätit frukost (alla utom J ;P).
Snart bär det av till jobbet. Blir hämtad på torget om 20 min. Så nu ska jag packa ner det sista och sedan bege mig:)


Ha en underbar dag i solen!



Mitt hjärtegull och Viggo.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0