Lördagsgodis för 20 kr.

Idag är det lördag. Och det är då jag och J bestämt att vi får äta godis för 20 kronor ( eller chips eller dricka läsk)
Men i och med tt jag börjar med GI metoden på måndag så funderar jag i att inte äta godis alls idag.. Det har ju gått bra ända från nyår, så att det borde ju funka framöver med...

Har inte hittat några batterier till vågen än.. Funderar på att köra med måttband ett tag framöver tills jag hittar batterier.. Frågan är bara var måttbandet kan vara...

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och käka lite frukost.. Forhoppningsvis gröt, om det finns någon mjölk hemma, men det gjorde det inte igår innan jag gick och lade mig så troligtvis finns det ingen nu heller...

Börjar jobba 17.30 idag.. Skönt!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0