kamerasladd...

Igår hittade jag min kamerasladd. Jag gav den till J... Nu är den borta.
Var kan han ha lagt den? För när jag frågar, har han ingen aning. Oj vad jag älskar och bo tillsammans med honom!
Jag antar att det kommer bli min vanliga vardag när vi kommer till lägenheten...


Mammas gubbe Anders har köpt en Polo till mig. En -98:a. Han tyckte det var tråkigt att våran bil krånglar så mycket och att vi ska behöva lägga ut massa pengar och fixa och dona på den hela tiden. Så han köpte en ny. På fredag får jag hämta den. Så nu ska vi försöka sälja BMW:n. Och för dom pengarna fixa till lägenheten:) UNDERBART!
Har man inte värdlens bästa "mammas-gubbe" såsäg! Jag grät en skvätt då. Glädje tårar. Jag har ingen aning om hur den ser ut, vet bara att den gått endel. Men va fan gör de?! Den drar ju knappt någonting! Jag hoppas på bättre lycka med Polon. BMW:n är fin. Den är vacker, men lite sjuk. Någonting som ligger där under och gror som man inte ser.
Men med dom rätta händerna, så kan det bli en pärla!

Snart bara 1 månad tills vi flyttar! Jag längtar snart ihjäl mig! Känns så fantastiskt att jag nästan dör en smula!
Det ska bli underbart!

Och vad jag älskar dig J. Som vill leva ditt liv tillsammans med mig. Och som jag vill leva mitt liv med. Jag är så glad att vi har funnit varandra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0