En förväntansfull Chris

Nu är lägenheten vår! Helt säkert! Den 1:a mars flyttar vi in! Underbart!
Vardagsrummet som hade inga fina tapeter skulle dom stå för tapeterna i och vi för uppsättningen. Tur att man känner några som kan då;)
Dom andra rummen kommer vi med att tapetsera eller måla om, men vi kan inte ta allt på en gång, utan det får bli efter hand. Men fantastiskt känns det!
Det som är ganska skönt är att mycket av mina saker från gamla lägenheten fortfarande står i kartonger så jag slipper packa massor! Endast det jag använt här + att hjälpa J att packa ihop sina saker.

Men vi ska snurra runt så mycket. Vi ska till V-ås och hämta en vända, vi ska till Mammas gamla hus och hämta saker och hem till Mamma och Anders och hämta saker... Det blir ett par vändor, men blir nog bra i slutändan.

Ska även handla lite saker till, men det får vi göra när vi flyttat in, i och med att vi inte vet vad vi kommer ha för saker allt. Kanske får någonting på köpet när hans familj flyttar, och när mamma får fram sina saker osv... Så det får liksom bli lite pö om pö.

Idag åkte jag ner på stan efter lunch för att gå till arbetsförmedlingen. Gick sådär. Var hur mycket folk som helst, så jag gick hem till C istället och pratade lite skit där... Så på måndag ska jag dit igen, NÄR DOM ÖPPNAR!


Älsk spelar spel med sin lillebror så jag fortsätter väl glida runt här ett tag till...


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0