Cirkus i våran stad!

Nu har vi målat om i hallen och i sovrummet och det blev TOPPEN! Så skönt. Tidigare har vi haft en mörkgrön tapet med orange trianglar på i hallen (usch) och i sovrummet en mörkblå tapet med orange bård! Men nu är det väck och färgen Elegant härjar i hallen och Tundra i sovrummet! Sov första natten i sovrummet i natt efter om-målningen och det kändes toppen! Så mycket ljusare! Möblerade om litegrann med och hoppas på ett IKEA besök i veckan:)

Idag ska jag ta mig ner på stan i eftermiddag och lämna lite papper så jag får ett par kronor även den här månaden. Sen ska jag till mammas jobb till hon slutar och sedan åka och hämta upp hennes mans barnbarn och gå på cirkus!
Kommer inte ihåg sist jag var på cirkus. Har ett svagt minne och då kanske jag var runt 5! Så vi får se hur det är nu! Ska bli kul och ta med "El" och "Eb" så dom får gå för första gången i deras liv:) Ska se till att ta med mig kameran så föräldrarna får se sen:)

Nu har J precis åkt hemifrån och ska hjälpa Anders på landet! Så jag ska ta mig en brunch tänkte jag:)
Pannkaka kanske;)




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0