Vetevärmare=toppen mot värk!

Sitter med vetevärmaren på magen. Vilket egetligen inte gör det så mycket kallare som jag just nu skulle önska, men det hjälper mot värken. Våran lägenhet är så otroligt varm! Jag har haft vardagsrumsdörren öppen nu i flera dagar för att få in luft och för att det ska bli lite mer behagligt!
Tänkte gå upp vid 8.30 i morse men i och med att jag hämtade J´s mista syster vid 1 och fortfarande var pigg när jag kom hem så sköt jag uppvaknandet framför mig, till ganska nyligen;)

Idag blir det tvättstuga på eftermiddagen och en nog ganska lugn förmiddag här hemma.
Lite mer jobbsökande skadar nog inte heller:)


Ha en underbar dag i solen!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0