Höst Höst Höst

Nu har jag tittat på Idol, Andra Avenyn OCH Hell´s Kitchen:) Till det: Fikon, lite cola, lite godis och lite chips och MYCKET älskling!:)

I dag träffade jag J efter hon hade slutat jobba! Shit vad längesen det var! Vi fikade och snacka oavkortat i säkert 2 timmar! Så mycket att "ta-igen". Mycket om gamla dagar, nya dagar och framtidsplaner! Hade det hur bra som helst och kändes inte som det hade gått en dag sen vi sluta umgås (för ungefär 5-6 år sedan!!!)
Hon är en toppen tjej som jag hoppas jag kommer få umgås mer med framöver:)

Imorgon blir det jobb!:) Min första dag på I... Är spännande, pirrigt och jag är peppad till tusen! Det här är min chans och jag ska glääääänsa;)

Funderar på om jag ska åka till Viptorp imorgon innan och hämta min kamera sladd. Skulle behöva den så fort som möjligt så i morgon bitti skulle kanske inte vara fel. Älskling skulle väcka mig innan jobbet så om jag lägger på ett kol i morgon bitti så hinner jag nog dit och sen käka med mamma innan jag ska börja... (Fråga i alla fall mamma idag om hon ville ta en tidig lunch med mig:) Väntar bara på svar:) (Hon har stängt av mobilen när hon sover)

Jag och älsklingen låg och läste här om dagen. Båda hade en varsin bok som vi tyckte var skit bra! Så där låg vi i sängen. Med varsin bok, under varsitt täcke och jag frågade: "Älskling, är det så här vi kommer ha det när vi blir gammla?"
"Japp! Visst är det mysigt?!"
Haha, ohh ja, det blir nog bra de där;)

Ne nu har han slagit på en film så der blir väl att somna till den... Yes!


Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0