Fredag!

Japp:) Snart helg!
Ska alldelles strax åka till jobbet. 11-19 idag med. Sen blir det 10-16 på lördag:) Perfekt!
Sen är jag ledig till nästa torsdag igen:) Underbart! Fast visst skulle det vara bättre med något fast heltid, men man kan inte få allt! Just nu är jag tacksam för detta så länge!

Var så fruktansvärt trött igår! Som en död fisk! Idag blir det andra skor och 1 timmes lunch. Det hade jag inte igår:P

Nej, ett fast jobb för mig eller hjärtat skulle inte sitta fel:) Usch vad man kan göra mycket bra saker då;)

Har endel planer för nästa år. Får se där det ska bokas ordentligt;)

Nehe, svinkallt om fötterna, så nu blir det och dra på sig lite kläder och kila:)

Har du vägarna förbi Willys så kom och smaka smörgås:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0