Shake....

Jag har inte haft någon ork eller tid att skriva på ett par dagar. Men nu så:)

Ekonomin är knaper, och med massa utgifter som väntar ser det mörkt ut. Rackarns.. Men vi har i alla fall storhandlat:) Och betalat alla räkningar, men sen är det ju massa små utgifter som man ska ut med, som mjölk osv.

Jag har i alla fall lyckats fixa en slagborrmaskin:) Den hade inga borrar så det ska jag ner och köpa idag på Claes Olsson (dom borde väl ha?) och sedan kan jag skuva upp mina rackarns hyllor, så blir jag av med den sista kartongen som står och skräpar:P
Måste packa in all ren tvätt oxå.. Sånt där tråkigt nödvändigt:P

Idag blir det lite städning, sen ska jag ner på stan och fixa det som behövs för att få upp hyllorna:)
Hoppas bara dom går hyffsat lätt att skruva upp:)

Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0