"sweet home"

Har legat och mornat mig en stund. Varit vaken och sovit om vartannat ett tag. Men det är skönt att få sova ut:) De älskar jag med sömnen!

Nu syns det i rummet att saker försvunnit. Har lite plats kvar i den sista flytt lådan som jag ska fylla idag. Sen blir det nog tvättning. Har aldelles för mycket skitiga kläder som jag måste få rent.

På måndag får jag förhoppningsvis dom goda nyheterna. Farmor skulle dit då och Oyvind har kommit hem så han skulle hjälpa till tror jag.

--------------------------

Michis kommer ikväll o gör mig sällskap. Chips o film:)

Anna var här tidigare o snacka lite skit. Lycka till med företaget o flytten:)

Nu ska ja kolla Jönssonligan på Kollo:)


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0