De tror du!

Tror du att jag städat mitt rum idag? Icke! HJar varit helt slut hela eftermiddagen. Inte haft någon lust till nåt alls!
Nu börjar Andra Avenyn. Uppdaterar senare:)

------------------------------

Nu så är Andra Avenyn slut. Bra avsnitt som alltid:)

I morgon blir det upp vid 9. Mellan 10 och 12 kommer ComHem snubben/eller tjejen o skruvar fast vårat uttag.
14.30 ska jag vara på sjukhuset för ultraljud. Sen blir det hem och sen till skolan på kvällen. Förhoppningsvis får jag reda på provresultatet då. Hoppas hoppas hoppas de går bra!

Torsdag blir det sjukhuset igen. Klippkort kan man få de?:P

Måste hämta ut medeciner oxå, Och så ska jag till optikern nästa vecka och kolla synen. Ska jämföra med o beställa linser på nätet o se hur mycket det skiljer, om det är värt och köpa där. Någon som vet?

Nu blir det mys!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0