När hela, världen står utanför

Ganska nyligen kommit hem från en promenad från Nyfors till Viptorp. Jag och Michis fick för oss att hitta på nåt så vi tog bussen ner till stan och sedan knallade vi runt. Vi hamnade hemma hos J och satt där en stund o kolla tv o käkade ostbågar:) Sen kom vi på att sista bussen hade gått. Skoj! Försökte fixa skjuts men utan resultat, så det blev en promenad klockan 12. Från Nyfors till Viptorp. Det gick riktigt bra och jag trodde det skulle vara jobbigare/drygare än vad det var! Tog ungefär en halvtimme.
Mycket kommentarer har lagts idag av både mig, michis o J och fler andra. Det är kanske kul och sitta på en buss och lyssna på folk som pratar. Det är i alla fall en sak vi kan konstatera:P

Tänkte fixa lite bilder oxå, men kameran har varit lite seg, men nu tror jag det ordnar upp sig:)


Ljus i Nyfors


Rolig bussresa?;)


Leker i lekparken i Nyfors:)


Käkar ostbågar och ostbollar hos J i Nyfors:)

Och visste ni att......

7 ELEVEN har öppnat i Eskilstuna?! Vid gammla Shell macken.
Eller om dom har slagits ihop. Strunt samma. Numera har Eskilstuna sitt första 7 ELEVEN.. Wow, eller nåt:P


Ne nu blir det sängen. Skola och sjukhuset i morgon!


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0