Morsning!

Jaha, nu har man vart uppe en stund. Ätit lite frukost som bestod av en fruktsllad. MUMS!
Och snart är det dags för lunch. Måste hinna slänga in en maskin tvätt oxå, o hämta ved, o plocka undan lite grejer som ligger lite här och där.

Var duktig igår och sökte 7 jobb! Kan ju alltid hoppas att någon hör av sig. Jobbsökandet fortsätter efter lunch:)
Och vet ni... Det är inte bara i stan jag sökt:P Utan även i Stockholm och Göteborg, och städer som ligger inärheten där:)
Även fast ja inte vill så har ja insett att jag måste!:)

Dagen känns bra:) känner mig lite mysig, kelig och så. Synd att jag är ensam då:(
Funderar på att åka till pappa och bror i Västerås nästa vecka. Mysa med hunden på dagarna och ta massa långa promenader. Men jag måste se så att jag har råd oxå^^

Nästa helg blir det Malmköping gammeldags julmarknad! Jag och Linnea min granne ska dit och strosa lite:) Ska försöka hitta några julklappar där, vilket jag tror att jag kommer göra:)

Hur vet man att man tycker om en person? En person som man vill tycka om? Hur vet man det?

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0