Ullared

Inte skrivt på 10 dagar. Varken haft ork eller lust. Men nu känns det som att den kom en stund så då är det väl bäst och passa på:)

Jag har jobbat, jobbat och jobbat. I lördags natt åkte vi till Ullared. Jag, J och hans ena syster och hennes kompis. Kom iväg hemmifrån strax efter 12 och var framme runt 6 på morgonen. Det var en upplevelse bara själva resan. Gå aldrig på Eniro kartorna. Du kommer att hamna åt helskotta fel! Så vi fick göra egna vägar:) Men fram kom vi och då stanna vi ändå 1 gång i timmen och sträckte på benen.
Vi sov 1 timme i bilen till 7 ochsedan bytte om och så för att ställa oss och börja köa vid kvart i 8. Redannär vi kom vid 6 så började bilar rulla in på parkeringen. Men från det att dom öppnade så tog det inte mer än 2 minuter innan vi var inne. Så det var skönt:) 2 vändor och 2 fulla vagnar hann vi med där inne. Skulle kunna blivit mycket mer och mycket längre tid men det orkade vi inte med. Var inne på butikerna runt omkring också och shoppade:)
Lätt värt ett besök! Klicka http://ullared.se/ så kommer du till deras hemsida. Där ser du öppettider, karta över affären och kötider.
Vi har bestämmt oss för att åka ner igen nästa år. Spara ihop ännu mer pengar och större bil och sedan kanske även stanna över en natt:)

Idag klippte jag mig. Blev kort:) Känns toppen. Ska försöka fixa en bild sen oxå:) Färgade även håret igår så det blev jätte bra:) Ny färg och ny frisyr:)

Nu ska jag plocka lite här hemma (vilket kommer resultera i att jag kommer slå in julklapparna som vi köpte på Ullared istället:P)Men det låter bättre om jag säger att jag ska plocka och fixa:)

Ikväll blir det mat hos C tillsammans med A:) Ska droppa M på Tuna Park innan och sedan hämte henne ikväll:) Och undertiden blir det krubb:)

Nehe, dags för "plockningen";)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0