Överraskning!

Min älskling J kom hem igår och påstod att han hade en överraskning till mig. Men han vägrade säga när jag skulle få den, vad det var osv. Så ska man aldrig göra till Chris!
Saken är den att jag är så grymt nyfiken så det finns inte! Jag har mina aningar men han säger ju nej på allt. Precis ALLT! Vilket resulterar i att jag blir grinig för att jag inte får reda på vad det är. Han skrattar för att han tycker det är kul att se mig bli sådär grinig och sen ligger vi i sängen och glor åt varsitt håll.... Eller som i morse när han tog upp det igen, och smet till jobbet mitt uppe i allt!!! USCH!
Så jag får väl vara nyfiken odan tills jag vet inte när!... Skönt och komma till jobbet och tänka på något annat i alla fall:)


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0