Natt Natti

DAGENS VILLE HA: En härlig dag att umgås på!  check

DAGENS KLÄDSEL: Brun stövlar, svarta leggins, svart t-shirt och vit tjock tröja, jacka

DAGENS SMINK: Foundation

DAGENS FRISYR: Rufsigt!

DAGENS HÄNDELSE: Vakna upp hos C, Luncha med J.

DAGENS LÅT: Ingen alls.

DAGENS PLANER: Att umgås!

DAGENS SAKNAD: Mamma lite grann kanske:)

DAGENS DUMMASTE: Jag själv skulle jag tro! Jag är värdelös på att ringa tillbaka! Sorry!

DAGENS SJUKA: Jag fick tid hos doktorn på en massa prover jag inte visste att jag skulle/behövde ta.. Skönt att få komma dit i alla fall!

DAGENS DROG: Ingen alls! Bra va?!

DAGENS KRAM: Jag har fått flera! Av Jo, C, M, C och J såklart!

DAGENS PUSS: Av J såklart!

DAGENS KÖP: Inte köpt någonting alls idag!

DAGENS GODIS: Inget godis har jag ätit heller! Men choklad skulle itne sitta fel:)

DAGENS HUMÖR: Bra!

DAGENS ORD: Pussa mig! Jag säger det hela tiden!

VILKEN DAG ÄR DET? 18 november 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0