När man inte kan sova, men behöver...

Du heter: Chris Lindqvist
Smeknamn: Folk tilltalar mig bara med mitt vanliga namn, men skulle det någon gång vara nåt så skulle det vara Chrissan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Gabriellas sång. Den brukar jag lyssna på när jag är ledsen. Den kan hjälpa till att få mig att bli mindre ledsen. Eller helt tvärt emot...
Beroende av: choklad är jag en sucker för, närhet!
Vad tror folk om dig? Nog väldigt blandade åsikter. Men jag tror folk tycker att jag är en ganska bra person egentligen. Sen har alla sina fel och brister.
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen.
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska jag imponera på någon?  Räcker det inte med att vara sig själv?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, okej:P" Från min bästa vän Johan!
Var bor du? Eskilstuna
Trivs du där? Ja det gör jag!
Äger du några Converse? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Inte rött vin och inte öl.. Det andra går fin fint;)
Brukar du bli för full? Kan jag inte påstå, men det har väl hänt:)
Vad har du för mobiloperatör? 3
Är du allergisk mot något? Gräs, vass och pollen.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer och vad jag är på för humör.
Vem ringde du senast? Min bästa vän Johan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Oj en massa! Löste problem.
Antal timmar sömn i natt: Ja det var ju inte mycket. 5 timmar kanske...
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Ja nästan alltid.
När mår du bra? När jag ahr folk i min närhet som jag tycker om och som tycker om mig. När det går bra för mig i livet, jobb, pengar, vänskap, resor, äventyr...
När blev du fotad senast? hms... Det vet jag inte. Är nog ett tag sedan.
Hur känner du dig nu? Trött, emn svårt att somna. Annars allmänt bra:)
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vitt, grått, (jenas), rosa
Vad tycker du om? Mina nära och kära!<3
Hade du en bra kväll igår? Ja det tycker jag. Trevligt:)
Favoritdryck på morgonen? Vatten, Mjölk, Juice om det finns någon
Rakar du benen? Ja det gör jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig? För sent för mitt eget bästa, men det brukar vara runt 12
Är du blyg? Nej, men mer reserverad och det kan uppfattas som blyg.
Sysslar du med någon idrott? Nej
Vill du hellre ha mail än brev? Ja, fast det är roligt att öppna post:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag gör ju det:)
Har du spytt offentligt? Japp! Inte bara 1 gång... haha
Är du nöjd med ditt liv? I det stora hela ja, men jag behöver hitta mig en sysselsättning som jag tycker är kul. Dels arbetsmässigt men även en hobby.
Är du bortskämd? Nej det tycker jag inte. Men jag har det bra.
Vad gör du i morgon? Jobbar och sedan tvättar väl lite när jag kommer hem och sedan kolla på någon film innan jag somnar.
Vad är det värsta du vet? Energitjuvar. Finns på tok för många sådana människor. Otrohet och orättvis död.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på hur mycket pengar jag har att rör mig med. Den senaste tiden, inte så mycket kan jag påstå.
Vad längtar du till? Ett fast jobb som jag tycker är ROLIGT!  Min framtid, för den ser lovande ut!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut det finns!
Vad är det finaste du fått? Så många fina saker. Men jag tror att resan till London med Mamma och kollade på Mamma Mia är en av dom och den andra är nog bilen J har köpt till oss:)
En speciell dag du minns? Japp. Fler spciella dagar för olika speciella händelser som har satt spår i mitt liv.
Hur gammal är du? 20
Du samlar på? Ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, J eller Johan
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? 08.30 tror jag.
Har du sovit i din egen säng inatt? I våran säng, Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Är det okej att gråta? Självklart!
När grät du senast? Här om dagen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus med J, spara och resa:)
Bär du glasögon eller linser? Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det gör jag inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Jobbar helg, men ledig söndag och då blir det väl 10-11 kanske.
Har du piercing? Nej, inte längre.
Vill du gifta dig? Inte nödvändigtvis
Vill du ha barn? Absolut, men inte än.
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Ja, det tycker jag.
Är du flygrädd? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Vet inte riktigt. Men 88:an har varit en favorit sommaren som var
Tror du på ett liv efter döden? Ja det gör jag, men jag vet inte vad...
Tycker du om sushi? Helt okej
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, godis eller grönsaker och dippa
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, men morgonänniska om jag kommer in i det.
Vilken ögonfärg har du? BLÅ
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja det har hänt.
Biter du på naglarna? Nej det gör jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0