Mörk morgon

Igår lyckades jag ta mig upp ur sängen vid 7.. Skönt, för jag hann äta frukost, duscha, titta på Nyhetsmorgon, kolla mejlen och göra mig iordning innan jag tog bussen mot jobbet. Skönt tyckte jag!
Idag däremot när klockan ringde vid 7 ville jag inte alls gå upp. Så det slutade med att jag kravlade mig upp för en liten stund sedan. Ett snabbt inlägg här, sen göra mig i ordning och gå mot bussen. Jag har ju bara mig själv att skylla, men jag kanske skulle ta och sova lite tidigare på kvällarna. Jag vet ju hur trött jag blir på mornarna. Ja, ja...
Nästa vecka får jag bilen så då Behöver jag inte åka hemmifrån förrens 10.45! ren lyx!
Men jag tycker ju om mornarna. Även om jag är trött så har jag alltid uppskattat det.
När jag bodde hemma så satt vi alltid vid köksbordet och bytte delar på Eskilstuna Kuriren jag och mamma.
Och fick vi ingen tidning, nej då satt vi och kollade på Nyhetsmorgon och åkte hemmifrån strax efter 7.
Japp, det saknar jag!

Idag blir det jobb 11-19, sedan hem och kanske gå och lägga mig i tid. I morgon blir det ju upp ännu tidigare...

Jag ser verkligen ifram emot torsdag då jag ska kolla upp hur jag ska lösa mina framtida mål! Känns toppen!


Nu ska jag skaka liv i älsklingen för 75:e gången den här morgonen, (och han som skulle gå till jobbet vid 7.. hms!) han kan då sova tusen gånger mer än jag! Vilket par vi är!


Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0