Grattis på födelsedagen

Världens bästa mamma!
Hurra Hurra Hurra!
<3

Idag är det jobb 7-16 som väntar. Sen åka hem och göra sig fin och sen ut till Mammsen och Anders på kalas med alla extra syskon och familjer och få kalkonmiddag!:) MUMS!
Så idag hoppas jag tiden går fort fort fort;)
Vi kommer nog stanna där över natten, så slipper jag köra hem inatt. För sent är det nog en risk att det blir:)
Bror kommer idag med:) Så lovely!

Är trött som bara den! Så här tidigt har jag nog aldrig varit uppe innan ett jobb. Men ska hinna duscha och sedan hämta en jobbarkompis på vägen. Så lika bra att vara uppe i god tid:)

Kotten är lika livlig som alltid. Buffande och sparkande och kullerbyttor och allt vad Kotten nu kan hålla på med gör den;) Så älskad så tidigt! <3

Har fuderat på framtiden ett tag. Kanske kan vara på G med den... Inte hundra, men ett frö är sått i mitt huvud. Det blir nog bra och löser sig det med. Mycket information om framtiden har kommit inom en kort period och intressant är det allt:) Blir nog bra det här:)


Ne nu dusch och sedan jobba jobba jobba men världens bästa arbetskamrater!


/Toppsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0