På torsdag!

Nu har vi precis kommit hem. Mycket riktigt så blev det som jag trodde.
Ingen igångsättning idag inte. BM tanten vi träffade sist måste ha haft några hästar på semester i det stallet...
Lite besviken och jag försökte flörta till mig att få igång det nu, men icke. Det såg så bra ut så då är det bara att vänta ett par dagar till!
Kottens hjärtljud var fina, mina värkar/sammandragningar kom med jämna mellanrum men inte någe starka. Och pricken över i:et var att jag var öppen 3 cm! Det är ju alltid nåt! Men Kotten låg med huvet åt fel håll. Alltås den ligger fixerad men måste snurra ett halvt varv;) Men det kunde den tydligen göra när värkarna håller på, så lite arbete kvar med andra ord.
På torsdag 8:00 fick vi tid på förlossningen för igångsättning så då får vi träffa våran Kotte! Så underbart och jag längtar som bara den! Frustrerande att det inte kommer igång tidigare, men finns ju inget mer att göra meer än att vänta och hoppas det kommer tidigare :)

Nu blir det vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0