12:e januari 2011

Då kommer nyheten!

Nyår var trevlig och lugn vilket var skönt:) Åt gott, spelade spel och umgicks med folk och smällde raketer:)
Gårdagen var mer än lugn, gjorde inte många knop förutom på kvällen då det blev bio och ute mat:) Så mysigt och gott!

Ikväll ska vi över till P & K och laga mat tillsammans och käka kanske någon film hinns med?:)

Veckan ser ut som följande:

Måndag: Jobb 9-17
Tisdag: Kick Off 14.30 --->
Onsdag: Jobb 9-17
Torsdag: Middag-Inställd
Fredag: Börjar jobba i stan:)
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb

Ska bli skönt att få börja och få rutiner igen. Det har jag saknat när jag gått hemma...
Kommer bli ett par tuffa första veckor men jag hoppas så innerligt på det bästa och att det ska fungera hyffsat bra i alla fall:)

Om 2 timmar åker vi iväg och jag har inte gjort ett piss idag! Usch vad hemskt, men skönt, behöver det kanske. Ta igen mig lite innan det drar igång igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0