Vardag och en misstänkt gripen

Dagen bestod av att jag vaknde med huvudvärk. Blev en seg morgon men kom tillslut hemifrån.
Åkte med M och lämnade in min telefon för reparation för 2:a gången. Får vi se vad dom säger när jag får tillbaka den. Vet ni om det är 3:e gången man lämnar in den som man får en ny eller pengarna tillbaka eller om man måste lämna in den 3 gånger och att man får pengarna eller en ny tillbaka den 4:e? Ska nog gå ut på deras hemsida och kolla. Handlade lite mat och kollade på skor. Hittade ett par fina, men fanns inte i min storlek.. Vi får väl se hur det går:)
Fick mat hos svärföräldrarna ikväll. Gott och slapp. Har inte gjort många knop sen jjag kom hem heller. Tänt ljus och myst i soffan till Lite sällskap. Gillar det programmet skarpt! Intressanta personer hela bunten;)


J är ute på landet och jobbar och sover kvar där. Han ligger nog och snusar nu skulle jag tro.Imorgon är han i butiken igen:) Tycker det är så roligt för hans skull att han trivs så bra på jobbet!:) Det är alla värda att göra:)

Ska snart skriva papper för nya jobbet med. Det ser jag fram emot! Ska bli skönt att få komma igång och jobba ordentligt! Och ha pengar i plånboken och på sparkontot;)

Morgondagen ser lugn ut. Ska promenera grannes hund på förmiddagen. Sedan blir det vika tvätt och köra en sväng diskmaskin! Skulle vilja rensa yr klädkammaren med. Kanske måla den till och med?;) Stackars J. Som jag målar om och ändrar överallt!:)

 

Nu blir det lite mer tv gluttande innan sängen!

 

Nu har dom gripit en man misstänkt för knivhuggningen i Torshälla i helgen. En 19 årig man. Får jag gå ute själv på kvällen nu mamma?:)

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0