Because the Night...

... belongs to the lovers, because the night belongs to lust...

Kan inte sova. Kan bero på att jag sov en stund på dagen för att försöka få bort min huvudvärk.
Ska upp vid 6 imorgon så jag tror inte det är någon ide att gå och lägga sig. Skulle säkert somna efter ett tag, men går jag och lägger mig nu så kommer ja inte komma upp i morgon när jag ska. Så lika bra att vara vaken.
Hittade en Full Strike, J tydligen köpt så jag dricker den. Men ska på läkarbesök i morgon bitti 8.30 så jag får inte kissa nåt mer nu, så jag vet inte hur smart det är, i och med att jag kissar hela tiden. Men det ska nog gå bra:)

Lyssnar på musik för att ha något att göra. Har kollat på Ullared, Kungarna av Tylösand och Lite sällskap.
Ullared tycker jag kan vara kul att titta på. Det märks att det är planerat det mesta, men ganska kul. Blir sugen på att åka ner igen. Jag och J var ju där för snart 1 år sedan. Men tror det blir först nästa år vi åker ner igen.
Till försommaren eller så. Tror nog att vi ska boka en stuga då över en natt. Så man får sova lite. Gick ju bra när vi bilade ner, men man var bra trött på hemvägen, så för att undvika att somna så tror jag det kan vara smart med en stuga, eller låna mamma och A´s husbil:)
Kungarna av Tylösand vet jag inte vad jag tycker om. För nåt år sen hade jag nog gillat det, men nu känns det bara patetiskt! Men vem vill inte ha betald semester och gratis alkohol i en månad under sommaren?
Men lite över gränsen är det ändå. Undra om deras föräldrar är stolta över dom?
Lite sällskap gillar jag skarpt! Nina. Vad säger man om denna desperata kvinna? Pang på är väl bara förnamnet? Men alla är värda kärlek! Alla borde få uppleva äkta kärlek! Så hoppas att hon hittar någon att dela livet med.
Stellan. Verkar vara en riktigt skön snubbe när han inte är så blyg eller nervös. Hoppas att han hittar kvinnan som vill bli mamma till hans barn. Elin. Såg hennes bil-dejt idag. Riktigt kul. Tur att slemproppen rök! Och till sist Hans-Göran. Jag hoppas så innerligt att han hittar kärleken på äldre dar! Han verkar vara en himla rolig prick och så otroligt kärleksfull!
MER KÄRLEK ÅT FOLKET!

------

J ligger och snusar(och inte portion eller lös, utan "snusar" som i handas lite tungt utan att snarka) i sängen. Har har ju nytt jobb nu. Så skönt för honom, för han tycker verkligen det är kul. Och är intresserad! Så roligt att se honom trivas, i och med att han inte gjorde det på slutet på gamla jobbet.

Måste boka tvättid med. Glömde det idag. För snart är tröjorna slut... Illa.

Splittrat inlägg... Skyller på att det är mitt i natten:)



Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0