Vår:ig sol:ig dag!

Håller på och värmen en matlåda med potatis och dillkött ala J och L:) MUMS!
M är på väg över för en kopp kaffe under min matbit och sedan bär det iväg på en peomenad! Skönt! De skulle bli en prommis förbi affären så vi kan handl lite innan vi kommer hem:) Toppen för mjölken är sopslut!
Jag håller på och funderar på vart jag kan ha ställt vågen. Skulle behöva väga mig så jag kan skriva in det på Viktpejl.se. M och hennes man J ska börja köra lite Biggest Loser dom emellan, funderar på om jag ska haka på på ett hörn! Det skulle vara så skönt och få lite extra peppning!
Kameran har heller inte dykt upp ur nåt hörn, så jag får väl ta en liten titt till kvällen!

Nej, nu blir det mat och promenad. Sedan bokning av tvätt tid så jag kan få lite kläder rena till helgen:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0