Hjärtebarnshelg!

Jag har fortfarande inte kommit ur morgonrocken! Katastrof!
Ska snart hoppa in i duchen och sedan börja packa. Tänkte köra en maskin disk, och plocka ner den rena och torra tvätten.
J slutar vid 14.30 och jag har planer på att vi ska åka runt 15. Behöver åka och skaffa mig lite växelpengar, sen är jag klar för helgen!

Detta är mitt första årsmöte som supplean i styrelsen för Hjärtebarnsföreningens region Central under Hjärtebarnsförbundet. Det ska bli extremt kul att vara "bakom kulisserna" och se hur mycket jobb det faktiskt är! Vi har en toppen ordförande Malin Sofie! Hon är super och en stor förebild inte bara för mig utan för många andra. När jag blir stor vill jag bli som hon:)

Ikväll blir det styrelsemöte och middag på schemat. En massa snack och trevliga möten! Jag älskart! Man är som en underbar stor familj! Det är kärlek från hjärtat!


Nehe, tror inte J blir så glad på mig om jag inte har tagit mig ur morgonrocken tills han kommer hem! Så det kanske är bästa att börja göra sig i ordning!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0