Styrelsemöte.

Klockan 6 i morse ringde klockan. På en söndag! Och jag som är ledig... Men ska åka iväg till Örebro på styrelsemöte. Jag har legat lite lågt med styrlesen under en period då jag jobbade helger osv, men tänkte ta tag i det nu igen. Ska bli riktigt kul:)
Så halv 9 ska jag vara i Kungsör och hämte upp en medlem (Hoppas bara jag hittar).

Hade en trevlig kväll igår. Säger inget mer så har jag inget sagt! Men det var riktigt trevligt:)

Och imorgon så är månaden när vi får komma in i lägenheten och börja tapetsera och måla:) Och även flytta in. Vi ska ju flytta in den 1:a mars, men kan ev. bli tidigare om vi är klara:)
Ser så mycket fram emot det! Jag och min älskling! Helt själva i vårat eget! Jag älskar!

Mitt hjärta ligger så sött och sover bredvid mig. Vill så gärna ligga kvar och få hålla om honom och värma mig hos honom. Han är det mest underbara som finns! Att jag har sådan tur som har någon så fantastisk vid min sida!
Att man kan älska någon så mycket! Det är det mest fantastiska som finns. Att bli älskar och att älska samma person tillbaka! MIN MIN MIN!<3

Nehe, om ja skulle blåsa håret och ta på mig ett ansikte:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0