Minus Minus Minus!

Fortfarande nedgång på vågen. Vägde mig när jag vara ute hos Mamma och Anders igår.
-5,2kg! Jag älskart! Dock känner jag inte så mycke skillnad, men någonstans har dom ju försvunnit.
Och folk ser tydligen skillnad, så det är ju bra!:)

Jag och J åkte ut till mamma och Anders igår. Vi grillade, åkte skoter, drog upp nät och ur dom kom massa fisk, och vi åkte bil på isen. Magnus hade plogat en bana som vi åkte på.. Det var faktiskt riktigt kul, och lärorikt. Åkte ett par varv, och tillslut kändes det riktigt bra:) Jag måste våga kräma lite mer tydligen;)

Idag ska jag rensa lite sopor så vi kan ta dom till tippen, och sedan städa. Det ska vara visning i morgon på lägenheten, så lite skapligt ska det ju se ut:)

Längtar någe grymt till flytten! Och nu tror jag jag har bestämt mig om hur jag vill ha det. Ska bara smöra lite extra för J så han oxå går med på det;)
Kommer bli så vackert:)

LÄNGTAR!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0