Mål: Ner i vikt!

Japp, på måndag sätts det igång. J har redan börjat lite smått och vänja av, men på måndag blir det de absoluta!
GI metoden blir det. Har läst på om det och tycker att det verkar logiskt. Så jag ska testa! Nej, VI ska testa. J har ju kört det tidigare med bra resultat, så då tycker jag att det borde funka på mig med:) Har ju flera runt omkring som testat eller som testatr nu så jag har några att bolla med ifall jag skulle undra något. Det känns bra att det ska bli skillnad. Jag lägtar redan till sommaren, för det är då det mesta ska vara borta!

Ska prata med Doktorn den 12:e när jag ska dit och kolla så det är OK för honom.

Jag har tagit kort. Före kort som man kallar det, men då har någon (jag eller J, vi skyller på honom) städat bort kamera sladden.. Hittar den inte någonstans där jag skulle kunna lagt den... Så det kommer..

Angående viken så skulle jag nämna det....

När jag vägde mig den 2:a så stod vågen på 88 kilo vid 14 taget och med kläder på...
När jag vägde mig den 6:e så stod vågen på 85 kilo med kläder. Då på morgonen.

Så på söndag ska jag väga mig på morgonen och efter det ska jag börja.. Men tydligen verkar det funka av att bara äta inget godis, chips och dricka någon läsk..

Jag vill ner till en vikt på 65 kilo. Jag har ganska kraftig benstomme och är bred över axlar, och höfter så att väga "för" lite skulle inte passa. Tycker jag att det ser bättre ut eller att jag är nöjd med 70 kilo så stannar jag där. Men nu ska jag kämpa för att komma ner till 65 kilo!
Det är 20 kilo som ska bort. 20 kilo som jag går runt och avskyr. 20 kilo som jag inte vill ha!
Och jag skäms över att det blivit så många kilon, men jag har mått bra fam till nu. Nu har det tagit stopp.
Min kropp mår inte längre bra, och jag mår inte längre bra. Så nu ska det bort.
Och jag ska må bättre och min kropp ska må bättre!
Jag längtar!!!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0